JanSport Hatchet Rolltop mugursoma ir tava ideālā izvēle pilsētas piedzīvojumiem un ikdienas steidzamībai. Izgatavota no 100% pārstrādāta 600D poliestera, šī soma nav tikai par izskatu — tā ir izturīga un videi draudzīga.
Rullējamā aizdare nodrošina elastīgu uzglabāšanas vietu, kamēr īpaši mīkstā kabata tur tavu 15" portatīvo datoru droši un ērti.
Ērtība ir galvenā ar ergonomiskām EVA putu plecu siksnām un pilnībā mīkstu muguras paneli, padarot to par vieglu nēsāšanu, vai nu tu dodies uz darbu, vai pēti pilsētu.
Ar 31 litru ietilpību, JanSport Hatchet Rolltop mugursoma ir pietiekami plaša visiem taviem piederumiem, nepadarot to apjomīgu. Tās eleganta melnā krāsa lieliski sader ar jebkuru streetwear apģērbu, padarot to par daudzfunkcionālu papildinājumu tavam garderobē.
Neatkarīgi no tā, vai tu dodies ielās vai uz nodarbībām, šī mugursoma ir tev blakus — burtiski.
vartojamas kalbant apie gaminius, kurie gaminami naudojant aplinkai draugiškesnius procesus, kai sunaudojama mažiau vandens, energijos ir cheminių medžiagų. Šia etikete žymimi gaminiai, turintys tarptautinius sertifikatus, pavyzdžiui, "bluesign®", "100 standard by OEKO-TEX®" ir "MADE IN GREEN by OEKO-TEX®".
Perdirbta
Šia etikete pažymėti gaminiai daugiausia gaminami iš perdirbtų medžiagų, dažniausiai pagamintų iš senų atliekų, pavyzdžiui, plastikinių butelių ir drabužių. Šie gaminiai turi mažesnį poveikį aplinkai, nes perdirbama daugiau atliekų nei pirminių medžiagų.
JanSport yra kultinis amerikiečių prekės ženklas, kurio specializacija - kuprinės ir studentų apranga. 1967 m. Sietle, Vašingtono valstijoje, Murray Pletz, jo žmonos Janis "Jan" Lewis ir jo tėvo Normano Pletz įkurta "JanSport" tapo didžiausia kuprinių gamintoja pasaulyje. Kartu su "The North Face", taip pat priklausančia "VF Corporation", jie parduoda beveik pusę visų mažų kuprinių Jungtinėse Valstijose. Šis prekės ženklas garsėja savo laisvės ir tyrinėjimo dvasia, kuri buvo varomoji jėga nuo pat jo įkūrimo. Sukurti taip, kad tarnautų ilgai ir lydėtų jus visuose nuotykiuose, "JanSport" gaminiai įkūnija pasitikėjimą ir ilgaamžiškumą. Be to, šis prekės ženklas yra įsipareigojęs siekti tvarumo, nuolat vertina, kaip sumažinti savo daromą poveikį, ir vykdo iniciatyvas, kuriomis skatina psichikos sveikatą vykdydamas misiją #LightenTheLoad.