Mano dydis išparduotas, kas dabar?
Dauguma sportinių batelių nėra papildomi, tačiau galite užsiregistruoti ir gauti pranešimą el. paštu, kai jūsų dydis bus papildytas. Tiesiog spustelėkite jus dominantį dydį ir atsidarys langas. Užpildykite savo duomenis ir viskas!
Kada išsiųsite mano užsakymą? Kada bus pristatytas mano užsakymas?
Visus užsakymus stengiamės išsiųsti kitą darbo dieną, išskyrus atvejus, kai produktus užsisakėte iš išorinio sandėlio. Savaitgaliais siuntų nesiunčiame, o retais atvejais gali prireikti daugiau nei vienos dienos, kol jūsų užsakymas iškeliaus iš mūsų sandėlio.
Jūsų užsakymas bus pristatytas per 1-10 darbo dienų po išsiuntimo, jį galite sekti savo profilyje arba el. paštu, kurį jums išsiuntėme!
Kaip galiu atšaukti užsakymą?
Jei esate registruotas klientas, eikite į savo profilį ir pasirinkite užsakymą, kurį norite atšaukti. Spustelėkite mygtuką apatiniame dešiniajame kampe. Taip pat galite iš užsakymo pašalinti tik vieną gaminį. Tuo atveju, jei užsakymas buvo apmokėtas, jums bus grąžinti atitinkami pinigai. Deja, jei užsakymą pateikėte kaip svečias, turite kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių, kad šis jums padėtų.
Kada gausiu nemokamą pristatymą?
VIP klientams siūlome nemokamą pristatymą pasirinktose šalyse su pasirinktais vežėjais. Peržiūrėkite pristatymo puslapį.
Ar galiu pateikti užsakymą neturėdamas paskyros?
Taip, galima sukurti užsakymą neturint ir (arba) nesukuriant paskyros. Tačiau jei turite paskyrą, galite tapti puikaus "Footshop" klubo dalimi ir gauti puikių privilegijų pirkdami!
Kiek laiko trunka grąžinimas?
Tai priklauso nuo mokėjimo būdo.
Jei mokėjote kortele arba banko pavedimu, grąžinimas jūsų sąskaitoje gali užtrukti 2-3 darbo dienas nuo to momento, kai apdorojame jūsų grąžinimą.
Jei mokėjote "PayPal", pinigai grąžinami tą pačią dieną, kai gauname jūsų grąžinimą.
Kaip elgtis, kai prekės yra nekokybiškos?
Pretenzijos veikia taip pat kaip ir grąžinimas. Tiesiog užpildykite pretenzijos formą, kurią rasite ČIA, ir išsiųskite prekes mūsų grąžinimo adresu. Atsakymą gausite per 30 dienų nuo pakuotės gavimo. Apie viską jus informuosime el. paštu. Jei jūsų pretenzija bus patenkinta, jums bus grąžinti pinigai. Daugiau informacijos rasite ČIA
Visuotinio siuntimo atsakomybės atsisakymas
Pasiliekame teisę taikyti didesnius pristatymo mokesčius užsakant daugiau nei 3 poras sportbačių.
Už ES ribų siunčiamiems daiktams gali reikėti sumokėti papildomus mokesčius pristatymo šalyje. Tai netaikoma JAV.
Jei pristatymo šalis taiko muitus ar importo mokesčius, jums teks juos sumokėti. Deja, mes jų nekontroliuojame ir negalime pranešti, kokie jie bus. Muitų politika įvairiose šalyse skiriasi, todėl, jei turite klausimų, kreipkitės į vietinę muitinės įstaigą, kad gautumėte daugiau informacijos.
Nike: Dėl naujos "Nike" politikos "Nike" ir "Jordan" gaminių nesiunčiame už Europos Sąjungos ribų. Išimtis - Šveicarija ir Jungtinė Karalystė.
DHL, UPS x skysčiai
Saugumo sumetimais DHL/UPS savo lėktuvuose nepriima skystų produktų ir butelių su slėgiu. Tai daugiausia taikoma avalynės priežiūros produktams (Crep), todėl jei užsisakysite Crep ir pasirinksite DHL/UPS kaip vežėją, užsakymas bus grąžintas į mūsų sandėlį. Turėsime pakeisti vežėją, kad užsakymas būtų išsiųstas (jei tai įmanoma), arba grąžinsime pinigus už gaminį ir išsiųsime likusią užsakymo dalį. Pateikdami užsakymą atsižvelkite į tai, nes dėl to gali vėluoti jūsų užsakymas.
Kada išsiųsite mano užsakymą?
Žinoma, darome viską, kad užsakymą gautumėte kuo greičiau. Jei užsakymą pateiksite iki 9:00, stengsimės jį išsiųsti tą pačią dieną. Priešingu atveju išsiuntimas trunka mažiausiai 24 valandas. Savaitgaliais siuntų neišsiunčiame.
Kaip pakeisti vežėją?
Vežėją galime pakeisti tik tuo atveju, jei jūsų užsakymas dar neišsiųstas. Mūsų sandėlis dirba labai greitai, todėl apie bet kokius pakeitimus praneškite mums kuo greičiau.
Kada bus pristatytas mano siuntinys?
Suprantame, mes taip pat norėtume, kad mūsų batai iš karto būtų su mumis! Pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto vežėjo - GLS 3-6 darbo dienos, DHL 2-4 darbo dienos ir t. t. Jei manote, kad siuntinys dingo, parašykite mums el. laišką.
Pristatymo laiką rasite ČIA.
Kaip rasti siuntinio sekimo numerį?
Siuntos sekimo numerį automatiškai gausite el. paštu. Jei jo nerandate arba kyla problemų dėl užsakymo sekimo, susisiekite su mumis!
Ką turėčiau daryti, jei mano siunta dar nebuvo pristatyta?
Jei užsakymas jau turėjo būti pas jus, susisiekite su mumis kuo greičiau. Gali būti, kad jis dingo pervežimo metu. Tokiu atveju mes susisieksime su vežėju ir bandysime išsiaiškinti, kas nutiko. Jei jis dingo, pateiksime pretenziją vežėjui. Kai jie patvirtins, kad jis prarastas, - grąžinsime jums visus pinigus.
Aprašyme teigiama, kad produkto dydis yra vyriškas, ar galiu pirkti batus, jei esu moteris?
Vyrų ar moterų? Viskas priklauso nuo skonio! Vienintelis dalykas, į kurį reikia atkreipti dėmesį, yra tinkamas dydis. Geriausia, jei žinote savo ES dydį (nes jis yra universalus) ir galite juo vadovautis. Jei dėl ko nors nesate tikri, susisiekite su mumis!
Kodėl ką tik sukurtoje paskyroje nematau savo užsakymo?
Jei užsakymą pateikėte neužsiregistravę arba neprisijungę prie savo paskyros, jis nebus rodomas užsakymų istorijoje. Negalime įtraukti užsakymų į jūsų paskyrą, tačiau visą informaciją gausite el. paštu.
Gavau sugadintą prekę, kaip man elgtis toliau?
Labai atsiprašome! Taip tikrai neturėtų nutikti ir mes, žinoma, rasime jums tinkamą sprendimą. Per 3 darbo dienas susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi!
Per kiek laiko man bus grąžinti pinigai, kai grąžinsiu prekes?
Stengiamės grąžinti pinigus iš karto, kai tik gauname siuntas į centrinį sandėlį Prahoje.
Jei mokėjote kortele / "PayPal", pinigus grąžinsime beveik iš karto. Jei mokėjote grynaisiais pinigais, pinigus gali grąžinti tik mūsų finansų skyrius, todėl jiems prireiks kelių papildomų dienų.
Kai gausime prekes atgal ir kai išsiųsime jums grąžinamąją išmoką, atsiųsime jums el. laišką.
Ar galiu asmeniškai atnešti prekes į jūsų parduotuvę Prahoje, Bukarešte ir Budapešte?
Prekes į mūsų parduotuves galite pristatyti bet kuriuo metu.
Dėl daugiau informacijos kreipkitės į vietinį klientų aptarnavimo skyrių :)