Apsipirkimas

Pretenzijos

Gavote nekokybiškas prekes? Grąžinkite jas su tinkamai užpildyta skundo forma, kurią galite atsisiųsti žemiau. Tiesiog sekite šiuos veiksmus sėkmingam skundui:

Reikalavimo procedūra

  1. Prekes pretenzijai privalote pateikti išvalytas, be jokių priemaišų ir dezinfekuotas.
  2. Prašome supakuoti prekes, kad jos nebūtų pažeistos vežant. Geriausia būtų naudoti dėžutę (nebūtinai originalią). Pridėkite sąskaitos faktūros kopiją ir užpildytą pretenzijos formą, kurią galite atsisiųsti čia:

    Pretenzijos forma

  3. Išsiųskite supakuotas prekes mūsų adresu arba gaukite nemokamą grąžinimo etiketę ČIA. Būtina įdėti grąžinimo formą į pakuotę.
    Svarbus pranešimas
    • Atkreipkite dėmesį, kad mūsų sistema rodo JAV dydžius, todėl užsakymo patvirtinime ir sąskaitoje faktūroje matomas JAV dydis. Dėl "Nike" politikos "Nike" ir "Jordan" gaminių nesiunčiame už Europos Sąjungos ribų. Išimtis - Šveicarija ir Jungtinė Karalystė. Jei pristatymo šalis taiko muitus arba importo mokesčius, šiuos mokesčius turėsite sumokėti jūs. Deja, mes jų nekontroliuojame ir negalime pranešti, kokie jie bus. Muitinės politika įvairiose šalyse skiriasi, todėl, jei turite klausimų, kreipkitės į vietinę muitinės įstaigą, kad gautumėte daugiau informacijos.
    • Rekomenduojame siųsti užsakymą su stebėjimo ir draudimo paslaugomis. Saugokite pašto kvitą.
  4. Gavus prekes, dėl kurių buvo pareikšta pretenzija, mūsų sandėlyje prasideda 30 dienų pretenzijų pateikimo laikotarpis (iš anksto susitarus gali būti ilgesnis). Apie visus svarbius atnaujinimus būsite informuojami el. paštu arba telefonu.

Grąžinimo politika

  1. Prekes reikia grąžinti nedelsiant, iškart po to, kai buvo nustatytas gedimas. Nuolatinis batų nešiojimas gali padidinti bet kokius esamus jų pažeidimus, todėl galime atsisakyti tenkinti jūsų pretenziją.
  2. Visoms prekėms suteikiama 24 mėnesių garantija, skaičiuojant nuo pristatymo datos.
  3. Garantinio laikotarpio nereikėtų painioti su prekių ilgaamžiškumu. Ilgaamžiškumas reiškia prekių gebėjimą atlaikyti nusidėvėjimą, susidėvėjimą ir gedimą, kai jos tinkamai naudojamos ir prižiūrimos, atsižvelgiant į jų paskirtį, savybes ir dėvėjimo dažnumo skirtumus.
  4. Jei pirkėjas gauna prekes, kurios neatitinka svetainėje pateikto aprašymo arba turi kokių nors defektų, jis privalo nedelsdamas (ne vėliau kaip per 5 dienas nuo prekių gavimo) apie tai pranešti pardavėjui el. paštu arba telefonu.
  5. Jei pirkėjas gauna sugadintas ar nekokybiškas prekes, jis turi teisę pateikti pretenziją pardavėjui.
  6. Defektas suprantamas kaip prekių savybių pasikeitimas, atsiradęs dėl netinkamos ar nekokybiškos medžiagos panaudojimo, gamybos proceso pažeidimo ar netinkamo konstrukcinio sprendimo.
  7. Prekių savybių pasikeitimas per garantinį laikotarpį nelaikomas gedimu, jei jis atsirado dėl netinkamo dėvėjimo, nepakankamos ar nepakankamos priežiūros, natūralių medžiagų pokyčių, pirkėjo ar trečiosios šalies padarytos žalos ir (arba) bet kokio kito netinkamo įsikišimo.
  8. Pretenzija laikoma tinkamai pateikta, jei grąžinamos prekės yra sukomplektuotos ir nebuvo pažeista higiena. Pirkėjas privalo grąžinti prekes švarias ir be jokių higienos trūkumų. Įmonė Queens s.r.o, valdanti elektroninę parduotuvę www.iqueens.lt/lt, turi teisę atmesti jūsų pretenziją, jei grąžinamos prekės neatitinka bendrųjų higienos principų (remiantis Čekijos nacionalinio įstatymų rinkinio 91/1984 reglamentu).
  9. Jūsų pretenzija, įskaitant kaltės pašalinimą, bus išnagrinėta per 30 dienų nuo jos tinkamo pateikimo. Pagrįstais atvejais įgaliotas darbuotojas su pirkėju gali susitarti dėl ilgesnio termino.
  10. Pretenzijos formą kartu su prekėmis ir sąskaitos faktūros kopija pirkėjas turi išsiųsti šiuo adresu: