Tommy Hilfiger „Popette“ tote rankinė tamsiai mėlynos spalvos – stilingas ir praktiškas pasirinkimas jūsų kasdieniams daiktams. Pagaminta iš 100 % perdirbto nailono, ši rankinė atspindi įsipareigojimą tvarumui, neaukojant ilgaamžiškumo ar stiliaus.
Rankinėje yra patikimas užsegimas su užtrauktuku, kuris užtikrina jūsų daiktų saugumą, ir patogi viršutinė rankena, leidžianti ją nešioti be vargo. Subtilus, bet išskirtinis 3D „Tommy Hilfiger“ logotipas puošia priekinę dalį, suteikdamas dizainui prekinio ženklo atpažįstamumą.
Viduje rasite vieną vidinę kišenėlę, puikiai tinkančią mažesniems daiktams, pavyzdžiui, raktams ar telefonui. Erdvus pagrindinis skyrius talpina visus kasdienius reikmenis, todėl rankinė puikiai tinka darbui, apsipirkimui ar laisvalaikiui.
Dėl klasikinės tamsiai mėlynos spalvos ir funkcionalaus dizaino „Popette“ tote rankinė sklandžiai derės prie bet kokio garderobo, suteikdama tiek stiliaus, tiek praktiškumo šiuolaikiniam žmogui.
vartojamas kalbant apie gaminius, kurie gaminami naudojant aplinkai draugiškesnius procesus, kai sunaudojama mažiau vandens, energijos ir cheminių medžiagų. Šia etikete žymimi gaminiai, turintys tarptautinius sertifikatus, pavyzdžiui, "bluesign®", "100 standard by OEKO-TEX®" ir "MADE IN GREEN by OEKO-TEX®".
Perdirbta
Šia etikete pažymėti gaminiai daugiausia gaminami iš perdirbtų medžiagų, dažniausiai pagamintų iš senų atliekų, pavyzdžiui, plastikinių butelių ir drabužių. Šie gaminiai turi mažesnį poveikį aplinkai, nes perdirbama daugiau atliekų nei pirminių medžiagų.
Klasikinio amerikietiško stiliaus esmę įkūnijanti "Tommy Hilfiger" nuo pat savo įkūrimo 1985 m. išlieka mados pramonės lyderė. Jos unikalus požiūris į dizainą, kuriame tradiciniai elementai derinami su modernia išraiška ir nuorodomis į populiariąją kultūrą, sulaukė atgarsio tarp mados mėgėjų visame pasaulyje. Prekės ženklas žinomas dėl savo firminių spalvų - raudonos, baltos ir mėlynos - kurios tapo aukštos kokybės ir ryškios, sportiškai elegantiškos išvaizdos sinonimu. Tommy Hilfiger siūlo įvairias kolekcijas, kurios patinka įvairiems klientams - nuo nesenstančios klasikos iki naujausių tendencijų. Bendradarbiavimas su įžymybėmis ir menininkais įneša gaivaus vėjo į mados pasaulį ir leidžia prekės ženklui kurti riboto tiražo gaminius, kurių visada nekantriai laukiama. Pasaulinį pripažinimą prekės ženklas pelnė ypač dešimtajame dešimtmetyje, todėl "Tommy Hilfiger" ir toliau diktuoja tendencijas ir įkvepia ištisas klientų kartas išreikšti savo asmeninį stilių.