"Patagonia", gerai žinomą amerikiečių lauko drabužių ir įrangos prekės ženklą, 1973 m. įkūrė Yvonas Chouinardas. Ji prasidėjo kaip nedidelė parduotuvė Venturos mieste, Kalifornijoje, kuri specializavosi nestandartinės alpinizmo įrangos gamyboje. Bėgant metams "Patagonia" išplėtė savo pasiūlą, įtraukdama kokybišką lauko aprangą įvairioms sporto šakoms, įskaitant alpinizmą, banglenčių sportą, slidinėjimą, snieglenčių sportą, žūklę su muselėmis ir bėgimą takais.
Bendrovės misija yra giliai įsišaknijusi į tvarumą ir atsakomybę už aplinką. Patagonia įsipareigojimas užtikrinti patvarumą, pataisomumą ir mažinti ekologinį pėdsaką akivaizdus jos gaminių dizaine ir verslo praktikoje. Bendrovė taip pat aktyviai remia aplinkosaugos tikslus ir pasisako už tai, kad klientai, mažindami, pakartotinai naudodami ir perdirbdami gaminius, rinktųsi tvaresnį gyvenimo būdą.
"Patagonia" gaminių linija yra plati ir apima aktyvius sluoksnius, skirtus šilumai ir pralaidumui orui šaltomis ar stingdančiomis sąlygomis, taip pat "Black Hole® Bags" kolekciją, kurią paprastai sudaro įvairūs aksesuarai, pavyzdžiui, krepšiai, kuprinės, krepšiai ir kubai. Jų drabužiai skirti sporto entuziastams, pavyzdžiui, alpinizmo, banglenčių sporto, slidinėjimo, snieglenčių sporto, meškeriojimo ir bėgimo takais mėgėjams.
"Patagonia", veikianti daugiau nei 10 šalių ir turinti gamybos gamyklas 16 šalių, ir toliau įkvepia lauko sporto entuziastus savo įsipareigojimu užtikrinti kokybę ir aplinkosaugą.
Rodyti visus Patagonia gaminius