Karlas Kani vadinamas "miesto aprangos tėvu" ir laikomas daugelio pirmųjų žingsnių mados srityje vizionieriumi. Šį prekės ženklą 1989 m. Brukline, Niujorke, įkūrė tuomet 19-metis Karlas Williamsas, kuris pirmasis pristatė laisvų džinsų koncepciją. Šiandien prekės ženklas "Karl Kani" yra pripažintas visame pasaulyje ir laikomas kultiniu prekės ženklu, kai kalbama apie kokybiškus gatvės drabužius ir hiphopo madą. Karl Kani įkvėpė hiphopas ir gatvės kultūra, tačiau tuo metu tokio stiliaus drabužių buvo neįmanoma rasti. Todėl jis nusprendė pats kurti drabužius ir netrukus pradėjo priimti užsakymus iš draugų ir nepažįstamų žmonių. Augant visuomenės paklausai, jis įgijo pasitikėjimo savo aistra užsiimti visą darbo dieną ir teisiškai pakeitė savo vardą į Karl Kani.
Šiuo nauju vardu 1989 m. jis persikėlė į Los Andželą, kad dar intensyviau užsiimtų savo aistra. Šiandien Karl Kani prekės ženklas tarptautiniu mastu išsiplėtė į 25 Europos šalis ir turi 13 pavyzdinių parduotuvių vien Japonijoje, įskaitant vieną Harajuku2. Kitaip nei daugelis kitų aukštos klasės prekių ženklų, "Karl Kani" liko ištikimas savo ženklui. Dėl aistros kokybei, dizainui ir meistriškumui Karlas Kani visada gerbė prekės ženklo šaknis ir daugelį savo drabužių vis dar siuva JAV.
Rodyti visus Karl Kani gaminius